среда, 20 мая 2020 г.

25/05/2020р Українська мова Група 04/17

Тема уроку: Урок розвитку звязного мовлення.  Письмовий контрольний переказ тексту ( продовження ) на тему " Гідросфера сьогодні, учора, завтра".
ДЗ:
1. Прочитайте текст ( удруге) стор. 106 підручника для 11 класу О.і В. Заболотні Вправа 250
2. Відредагуйте написане в чернетці на попередньому уроці поліпшення мовного оформлення своєї роботи.
3. Подбайте про грамотність , розстановку розділових знаків.
4. Перепешіть роботу начисто , охайно, без виправлень.

ГОТУЙСЯ до ЗНО

1. Напишіть власне висловлювання на тему "Гідросфера - учора, сьогодні, завтра".
2. Доповніть роздумами про відповідальне ставлення кожної людини до збереження довкілля.
3. Скористайтеся довідкою, поданою нижче
ДОВІДКА :
Лексичний матеріал для оформлення власного висловлювання.
На мою думку, по - моєму, я вважаю, що, на мій погляд, як на мою думку, можу з певненістю сказати., на моє переконання, як на мене, то...
ФРАЗИ ДЛЯ ЗВ'ЯЗКУ:
по - перше, з одного боку, таким чином, отже
4. Установіть відповідність речень
Складне речення                                 Приклад
1. Складносурядне                             а) Людині треба, щоб її робота залишалась після неї жити
2. Складнопідрядне                             б) Спустився вечір, і одразу похолоднішало, хоч була спека
3. Бесполучникове                               в) Ні в день не ворухнеться повітря, ні пташка не защебече
4. Складне з різними видами звязку    г) Переконатися пора: зробиш зло - не жди добра
                                                               д) Ми - квіти життя
5. Установіть відповідність між іменниками та відмінами , до яких вони належать:
1 відміна  Петро, кінь, відро
2 відміна - теля, курча, тімя
3 відміна - вуаль, тінь, ніч
4 відміна - людина, Алла, доля
Лубни, сирота, канікули - ?????

Вживаються лише в множині: Тінь, Вуаль, Ніч
6. Подовження приголосного відбувається у формі Орудного відмінка
а) нежить
б) гордість
в) кошеня
г) подорож
д)проматір
7.  Розберіть дані речення за частинами мови та членами речення. Поставте розділові знаки. Поясніть їх уживання.

1. Просив тебе повчав тебе давно не смій губити часу дорогого.
2. Друзів на землі не так багато дбайте щоб у житті їх зберігти
3. Тільки в праці життя і краса.

Комментариев нет:

Отправить комментарий