04 - 17 Українська мова 18.05.2020р.
Тема уроку : Урок розвитку зв'язного мовлення. Письмовий контрольний переказ тексту " Гідросфера - учора, сьогодні, завтра"
До уваги учнів !!!
Будь ласка, проглянте свій конспект і повторіть памятку, складену вами на уроках " Написати контрольний докладний переказ".
Довідка.
Використайте опорні слова при розкритті основної думки: ресурси, фукціонування, життєдайний, баланс, бережіть, примножуйте, природні багатства, запобігайте забрудненню водоймів та повітря.
ДЗ:
1. Прочитайте текст стор. 106 Вправа 260 підручника для учнів 11 класу.
2. Визначте тему та основну думку тексту.
3. Поділіть текст на абзаци
4. Складіть план
5. Стисло, письмово перекажіть прочитане ( напишіть переказ на чернетці)
ГОТУЙСЯ до ЗНО
1. Прийменник У треба вжити на місці пропуску у словосполученні:
а) морозиво ..... шоколаді
б) ..... нашому училищі
в) потрапити ..... полон
г) хиву .... Шостці
2. На запитання " Котра година ?" правильною є відповідь:
а) за десять восьма
в ) без десяти вісім
г) сім пятдесят
д) за десять вісім
3. З'ясуйте, які однорідні члени є в кожному реченні:
Члени речення Приклад речення
1. Підмета а) дивитися й питати - це складна наука
2. Присудки б) пробачай помилки іншим, але не собі
3. Додатки в) робота була кропітка, складна, але цікава
4. Означення г) неснідавши, необідавши, побігли працювати
д) від власної праці отримаєш плід солодкий та смачний
4. Окремо з часткою НЕ треба писати виділине слово в рядку:
а) НЕ_________спростовані факти
б) НЕ__________збалансований бюджет
в) НЕ_________налагоджені зв'язки
г) НЕ__________витрачені ще кошти
д) НЕ_____________підписані договори підряду
5. Антонімом є слова : а) делікатний - приємний
б) деградувати - відроджувати
в) акліматизований - прстосований
г) асиміляція - уподібнення
д) серйозний - стриманий
Тема уроку : Урок розвитку зв'язного мовлення. Письмовий контрольний переказ тексту " Гідросфера - учора, сьогодні, завтра"
До уваги учнів !!!
Будь ласка, проглянте свій конспект і повторіть памятку, складену вами на уроках " Написати контрольний докладний переказ".
Довідка.
Використайте опорні слова при розкритті основної думки: ресурси, фукціонування, життєдайний, баланс, бережіть, примножуйте, природні багатства, запобігайте забрудненню водоймів та повітря.
ДЗ:
1. Прочитайте текст стор. 106 Вправа 260 підручника для учнів 11 класу.
2. Визначте тему та основну думку тексту.
3. Поділіть текст на абзаци
4. Складіть план
5. Стисло, письмово перекажіть прочитане ( напишіть переказ на чернетці)
ГОТУЙСЯ до ЗНО
1. Прийменник У треба вжити на місці пропуску у словосполученні:
а) морозиво ..... шоколаді
б) ..... нашому училищі
в) потрапити ..... полон
г) хиву .... Шостці
2. На запитання " Котра година ?" правильною є відповідь:
а) за десять восьма
в ) без десяти вісім
г) сім пятдесят
д) за десять вісім
3. З'ясуйте, які однорідні члени є в кожному реченні:
Члени речення Приклад речення
1. Підмета а) дивитися й питати - це складна наука
2. Присудки б) пробачай помилки іншим, але не собі
3. Додатки в) робота була кропітка, складна, але цікава
4. Означення г) неснідавши, необідавши, побігли працювати
д) від власної праці отримаєш плід солодкий та смачний
4. Окремо з часткою НЕ треба писати виділине слово в рядку:
а) НЕ_________спростовані факти
б) НЕ__________збалансований бюджет
в) НЕ_________налагоджені зв'язки
г) НЕ__________витрачені ще кошти
д) НЕ_____________підписані договори підряду
5. Антонімом є слова : а) делікатний - приємний
б) деградувати - відроджувати
в) акліматизований - прстосований
г) асиміляція - уподібнення
д) серйозний - стриманий
Комментариев нет:
Отправить комментарий