01.06.2020 р. Група 04/17 Українська література
Тема уроку: Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.
1. Виконайте тестові завдання на стор. 205-206 підручника для учнів 11 класу
2. заповніть ліричний паспорт до вірша В. Симоненка " Я стужився, мила, за тобою..."
3. Розкрийте символіку вірша Д. Павличка " Два кольори"
4. Установіть відповідність .....
Фрагмент поезії Художній засіб
1. " Україно ! Ти для мене диво!" а) епітет
2. " Ми - не безліч стандартних "я"...." б) антитеза
3. " Не стала на вколішки гордість моя" в) гіпербола
4. " Мріють крилами туману лебеді рожеві..." г) персоніфікація
д) риторичне звертання
ГОТУЙМОСЯ до ЗНО
1. Кого вважають автором твору "Хіба ревуть воли, як ясла повні ?"
а) виключно П. Мирного
б) П. Мирного та І. Білика
в) І. Білика і О. Білецького
г) П. Мирного і М. Лисенка
2. Балада - один із видів...
а) байок
б) легенд
в) есе
г) казок
д) дум
3. Батьком української прози називають:
а) Т. Шевченка
б) П. Мирного
в) П. Куліша
г) І. Котляревського
4. Поезія П. Тичини " Ви знаєте, як липа шелестить" за жанровою спрямованістю належить до лірики:
а) суспільної
б) філософської
в) пейзажної
г) інтимної
д) громадянської
5. Установіть відповідність між твором та місцевістю, де відбуваються описувані у ньому події:
Місцевість ( річка) Назва твору
1. Дніпро а) Хіба ревуть воли, як ясла повні
2. Черемош б) Сом
3. Оскіл в) Максим Гримач
4. Каяла г) Тіні забутих предків
6. Позначте відповідність між персонажами одного твору
Назва твору Персонаж твору
1. Лісова пісня а) Всеволод
2. Тіні забутих предків б) Перевесник
3. Маруся Чурай в) Гриць Бобренко
4. Григорій Многогрішний
ДО УВАГИ УЧНІВ ГРУП 03/17 та 04/17
Будь ласка, повторіть вивчений програмовий матеріал, дотримуючись таких порад:
1. Користуйтеся власним конспектом з літератури
2. Повторіть біографічні матеріали про життєвий і творчий шлях письменників.
3. Проглянте сюжет, композицію вивчених програмових творів
4. Приділіть більше уваги повторенню вивчених поетичних творів
5. Повторіть теорію літератури по конспекту
6. Пригадайте псевдоніми письменників.
БАЖАЮ УСПІХІВ
Тема уроку: Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу.
1. Виконайте тестові завдання на стор. 205-206 підручника для учнів 11 класу
2. заповніть ліричний паспорт до вірша В. Симоненка " Я стужився, мила, за тобою..."
3. Розкрийте символіку вірша Д. Павличка " Два кольори"
4. Установіть відповідність .....
Фрагмент поезії Художній засіб
1. " Україно ! Ти для мене диво!" а) епітет
2. " Ми - не безліч стандартних "я"...." б) антитеза
3. " Не стала на вколішки гордість моя" в) гіпербола
4. " Мріють крилами туману лебеді рожеві..." г) персоніфікація
д) риторичне звертання
ГОТУЙМОСЯ до ЗНО
1. Кого вважають автором твору "Хіба ревуть воли, як ясла повні ?"
а) виключно П. Мирного
б) П. Мирного та І. Білика
в) І. Білика і О. Білецького
г) П. Мирного і М. Лисенка
2. Балада - один із видів...
а) байок
б) легенд
в) есе
г) казок
д) дум
3. Батьком української прози називають:
а) Т. Шевченка
б) П. Мирного
в) П. Куліша
г) І. Котляревського
4. Поезія П. Тичини " Ви знаєте, як липа шелестить" за жанровою спрямованістю належить до лірики:
а) суспільної
б) філософської
в) пейзажної
г) інтимної
д) громадянської
5. Установіть відповідність між твором та місцевістю, де відбуваються описувані у ньому події:
Місцевість ( річка) Назва твору
1. Дніпро а) Хіба ревуть воли, як ясла повні
2. Черемош б) Сом
3. Оскіл в) Максим Гримач
4. Каяла г) Тіні забутих предків
6. Позначте відповідність між персонажами одного твору
Назва твору Персонаж твору
1. Лісова пісня а) Всеволод
2. Тіні забутих предків б) Перевесник
3. Маруся Чурай в) Гриць Бобренко
4. Григорій Многогрішний
ДО УВАГИ УЧНІВ ГРУП 03/17 та 04/17
Будь ласка, повторіть вивчений програмовий матеріал, дотримуючись таких порад:
1. Користуйтеся власним конспектом з літератури
2. Повторіть біографічні матеріали про життєвий і творчий шлях письменників.
3. Проглянте сюжет, композицію вивчених програмових творів
4. Приділіть більше уваги повторенню вивчених поетичних творів
5. Повторіть теорію літератури по конспекту
6. Пригадайте псевдоніми письменників.
БАЖАЮ УСПІХІВ
Комментариев нет:
Отправить комментарий